pondělí 22. června 2009

Cesty do práce - 5.

Tak dnes mě cestou do práce nic nenapadlo. To bude tím víkendem. Použil jsem tedy CML (Centrální Mozek Lidstva - internet), a vylovil z jeho kalných vod zajímavé srovnání.

Jaký je rozdíl mezi obyčejným člověkem a programátorem? Obyčejný člověk si myslí, že jeden kilobyte má 1000 bytů a programátor si myslí, že jeden kilometr má 1024 metrů.

Ovšem dneškem ta poučka přestala platit, alespoň tedy pro mne, obyčejného člověka :). Protože teď už to vím.

Ale když jsme u těch programátorů. Tak jeden vtípek pro dobrou náladu.

Programátor líčí svůj zážitek z nákupu: Koukám na lísteček k nákupu, co mi má žena napsala. A musel jsem se zasmát. Představte si, že tam bylo – „Filé 1 kg“. Tak jsem jí hned do telefonu sprdnul, že „fajl“ se píše „file“, s krátkým „e“, a už vůbec není v kilogramech (panebože, kde to vzala?), ale v kilobajtech. Já nevím, čím ty ženské přemýšlí. A víte co mi na to řekla? Prý ať se těch kilobajtů zkusím nažrat. Vůbec nechápu, co tím myslela.

Žádné komentáře:

Okomentovat