úterý 23. června 2009

Cesty do práce - 6.

Dnes drobně pršelo, tak jsem svou obvyklou ranní procházku do práce zkrátil. Ale i tak mě něco napadlo. Přemýšlel jsem o svém životě, a uvědomil si, že se dělí na dílčí etapy.

Období nevědomosti (dětství asi tak do 2 let), období absolutní oddanosti a závislosti na rodičích (asi tak do 7 let), období kdy mi bylo všechno fuk, ale poslouchal jsem rodiče (asi tak do 13 let), období kdy mi bylo všechno fuk, ale už jsem si dělal všechno po svém (asi až do 21 let). Období zodpovědnosti (když má člověk rodinu, o kterou se musí starat - asi tak do 36 let). A období zodpovědnosti a usmíření (zodpovědnost k rodině, usmíření s faktem, že jsou věci, které člověk nemůže měnit, usmíření se světem – beru ho takový, jaký je).

A teď jsem zvědavý, jaká období mě ještě čekají.

Žádné komentáře:

Okomentovat